ساخت فرم جستجو در اکسس- نمونه ۱

این آموزش یک نمونه از روش ایجاد فرم های جستجو در اکسس را به شما ارائه می کند. فایل پیوست یک فرم لیست پرسنل دارد و یک دکمه برای جستجو در این لیست بر اساس نام خانوادگی که با کلیک روی دکمه جسجو فرم آن باز می شود. فرم جستجو در اکسس با درج بخشی از نام خانوادگی و کلیک روی دکمه جستجو کد زیر اجرا شده و رکورد هایی که یافته می شوند در فرم دیده خواهند شد.  
Private Sub btnSearch_Click() Dim sqlSearch, str1 As String Me.txtSearch.SetFocus str1 = Me.txtSearch.Text sqlSearch = "select * from Personel where lname like '*" & str1 & "*'" DoCmd.Close Forms![frmPersonel].RecordSource = sqlSearch DoCmd.Requery End Sub
همانطور که مشاهده می کنید عمل جستجو در واقع توسط تغییر در ویژگی RecorcSourse فرم انجام می شود. فایل پیوست را دانلود کرده و از آن برای ایجاد فرم های جستجو با شرایط دلخواه استفاده کنید.   گروه آموزشی فردانش، دو دوره آموزشی در حوزه مایکروسافت اکسس تدوین نموده است. دوره جامع آموزش اکسس ۲۰۱۳ کاملا موثر و هدفمند طراحی شده و شما اگر در اکسس تازه کار یا با تجربه هستید، در هر دو حالت از محتوای این دوره راضی خواهید بود. مادر طول این دوره شما مطالب آموزشی را در قالب یک سیستم فروش و با نگاه پروژه محور یاد میگیرید و به همین دلیل در پایان این دوره قادر خواهید تا تمام مراحل طراحی پیاده سازی یک پروژه اکسس را انجام دهید. دوره پیشرفته برنامه‌نویسی اکسس، با محوریت توسعه یک برنامه اکسس که دیتابیس آن SQL ست تدوین شده است. مطالب ارائه شده در این دوره بر اساس نیاز های عملی مخاطب طراحی شده و ادعا می کنیم که آموزشی به زبان فارسی و در این سطح نمی توانید پیدا کنید. توصیه میکنیم که در ابتدا دوره جامع اکسس فردانش را مشاهده فرمایید و البته چنانچه علاقه دارید، دوره آموزش SQL Server مقدماتی را می توانید قبل از این دوره مشاهده کنید.
نویسنده : وحید فرزام
تاریخ انتشار : 1394-04-16 04:30:00
743

0 نظر

user


تازه ترین ها