این آموزش یک نمونه از روش ایجاد فرم های جستجو در اکسس را به شما ارائه می کند. فایل پیوست یک فرم لیست پرسنل دارد و یک دکمه برای جستجو در این لیست بر اساس نام خانوادگی که با کلیک روی دکمه جسجو فرم آن باز می شود. ب...
گزارش های اکسس معمولا لیستی از رکورد های اطلاعاتی را نمایش می دهند و «تعریف شماره ردیف برای گزارش اکسس» یعنی شما بتوانید در خود گزارش، یک ستون برای نمایش ردیف رکورد ها تعریف کنید. برای اضافه کردن شماره ردیف به یک گزارش نمی توانید به جداول یا پرس و جو های تامین کننده اطلاعات گزارش، ستون ردیف اضافه کنید زیرا ممکن است که گزارش همه رک...
تازه ترین ها